
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty:
Na dokonanie zwortu przysługuje 14 dni.
Warunki przyjęcia zwrotów:
1.Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
2. Zwracane produkty nie mogą posiadać mechanicznych uszkodzeń.
3. Produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnych opakowaniach w stanie niezmienionym.
4. Jeśli zakupione produkty posiadają metkę muszą być zwracane razem z nią.
5. Ze względów higienicznych, produkty takie jaki: butelki, smoczki, gryzaki, które zostały otwarte z zabezpieczającego opakowania, nie podlegają zwrotowi.
Jak dokonać zwrotu:
1. Dodaj zgłoszenie
2. W tytule zgłoszenia wpisz "ZWROT".
3. W treści zgłoszenia wypisz jakie produkty chcesz zwrócić.
4. Zwracane produkty wraz z formularzem dołączonym do zamówienia prosimy o odesłanie na adres:
Zozoli Daria Kasprowiak
ul. Dworcowa 8
74-500 Chojna
6. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu produktów (czy nie noszą śladów użytkowania/uszkodzeń, czy są oryginalnie zapakowane i posiadają oryginalnie przyczepione metki), w ciągu 2 dni roboczych odeślemy pieniądze na wskazany w formularzu nr rachunku bankowego.
Reklamacje:
1. Przed odebraniem przesyłki od kuriera dokładnie sprawdź w jego obecności czy nie nosi ona żadnych uszkodzeń. Jeśli coś zauważysz zalecamy nie odbierać paczki i się z nami w tej sprawie skontaktować pod numerem telefonu: 509389686.
2. Zalecamy otworzenie paczki przy kurierze i w przypadku jakichkolwiek wad produktów sporządzenie protokołu.
3. Na reklamację produktów przysługuje 12 miesięcy.
Jak dokonać reklamacji:
1. Dodaj zgłoszenie
2. W tytule zgłoszenia wpisz "REKLAMACJA".
3. W treści zgłoszenia opisz wadę reklamowanego produkty.
4. Odezwiemy się w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. W odpowiedzi zwrotnej prześlemy formularz reklamacji.
5. Reklamowane produkty wraz z formularzem prosimy o odesłanie na adres:
Zozoli Daria Kasprowiak
ul. Dworcowa 8
74-500 Chojna
6. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu produktów, w ciągu maksymalnie 14 dni ustosunkujemy się do zgłoszonej reklamacji. Gdy zostanie uwzględniona, w ciągu 2 dni roboczych odeślemy pieniądze na wskazany w formularzu nr rachunku bankowego.
Dane do wysyłki reklamowanego produktu:
Zozoli Daria Kasprowiak
ul. Dworcowa 8
74-500 Chojna.
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru odezwiemy się z rozpatrzeniem reklamacji.