• Zwroty i reklamacje

Jeśli zakupiony przedmiot okazał się nie trafiony lub uszkodzony istnieje możliwość zwrotu lub reklamacji.


Zwroty:

Na dokonanie zwortu przysługuje 14 dni.

Warunki przyjęcia zwrotów:

1.Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.

2. Zwracane produkty nie mogą posiadać mechanicznych uszkodzeń.

3. Produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnych opakowaniach w stanie niezmienionym.

4. Jeśli zakupione produkty posiadają metkę muszą być zwracane razem z nią.

5. Ze względów higienicznych, produkty takie jaki: butelki, smoczki, gryzaki, które zostały otwarte z zabezpieczającego opakowania, nie podlegają zwrotowi.

Jak dokonać zwrotu: 

1. Dodaj zgłoszenie

2. W tytule zgłoszenia wpisz "ZWROT".

3. W treści zgłoszenia wypisz jakie produkty chcesz zwrócić.

4. Zwracane produkty wraz z formularzem dołączonym do zamówienia prosimy o odesłanie na adres:

Zozoli Daria Kasprowiak
ul. Dworcowa 8
74-500 Chojna

6. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu produktów (czy nie noszą śladów użytkowania/uszkodzeń, czy są oryginalnie zapakowane i posiadają oryginalnie przyczepione metki), w ciągu 2 dni roboczych odeślemy pieniądze na wskazany w formularzu nr rachunku bankowego.

Reklamacje: 

1. Przed odebraniem przesyłki od kuriera dokładnie sprawdź w jego obecności czy nie nosi ona żadnych uszkodzeń. Jeśli coś zauważysz zalecamy nie odbierać paczki i się z nami w tej sprawie skontaktować pod numerem telefonu: 509389686.

2. Zalecamy otworzenie paczki przy kurierze i w przypadku jakichkolwiek wad produktów sporządzenie protokołu.

3. Na reklamację produktów przysługuje 12 miesięcy.

Jak dokonać reklamacji:

1. Dodaj zgłoszenie

2. W tytule zgłoszenia wpisz "REKLAMACJA".

3. W treści zgłoszenia opisz wadę reklamowanego produkty.

4. Odezwiemy się w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. W odpowiedzi zwrotnej prześlemy formularz reklamacji. 

5. Reklamowane produkty wraz z formularzem prosimy o odesłanie na adres:

Zozoli Daria Kasprowiak
ul. Dworcowa 8
74-500 Chojna

6. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu produktów, w ciągu maksymalnie 14 dni ustosunkujemy się do zgłoszonej reklamacji. Gdy zostanie uwzględniona, w ciągu 2 dni roboczych odeślemy pieniądze na wskazany w formularzu nr rachunku bankowego.




Dane do wysyłki reklamowanego produktu:

Zozoli Daria Kasprowiak
ul. Dworcowa 8
74-500 Chojna.

W ciągu 14 dni od otrzymania towaru odezwiemy się z rozpatrzeniem reklamacji.